master's thesis
Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda

Kotarac, Antea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Kotarac, A. (2024). Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003

Kotarac, Antea. "Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003

Kotarac, Antea. "Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003

Kotarac, A. (2024). 'Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003

Kotarac A. Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003

A. Kotarac, "Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003

Please login to the repository to save this object to your list.