University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Varivoda, K. (2024). Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512
Varivoda, Katarina. "Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512
Varivoda, Katarina. "Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512
Varivoda, K. (2024). 'Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512
Varivoda K. Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512
K. Varivoda, "Motivi korisnika za stvaranje digitalnih sadržaja o iskustvu turističkog putovanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:253512