University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Sporiš, S. (2024). Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488
Sporiš, Sabina. "Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488
Sporiš, Sabina. "Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488
Sporiš, S. (2024). 'Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488
Sporiš S. Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488
S. Sporiš, "Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:368488