prikaz prve stranice dokumenta Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost

Brkanac, Nikolina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Brkanac, N. (2024). Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

Brkanac, Nikolina. "Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

Brkanac, Nikolina. "Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

Brkanac, N. (2024). 'Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

Brkanac N. Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

N. Brkanac, "Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

Please login to the repository to save this object to your list.