prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji

Horvat, Mateo
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Horvat, M. (2024). Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

Horvat, Mateo. "Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

Horvat, Mateo. "Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

Horvat, M. (2024). 'Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

Horvat M. Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

M. Horvat, "Utjecaj tehnoloških inovacija na marketinške aktivnosti u optičkoj industriji", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619372

Please login to the repository to save this object to your list.