University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Dujić, M. (2024). Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607
Dujić, Martina. "Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607
Dujić, Martina. "Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607
Dujić, M. (2024). 'Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607
Dujić M. Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607
M. Dujić, "Utjecaj mobilnih aplikacija na zadovoljstvo korisnika turističkih agencija u gradu Zagrebu", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:403607