master's thesis
THE IMPORTANCE OF THE LOCATION OF THE SHOPPING MALL WHILE SELECTING COTHES AND SHOES STORES

Manuela Matijević (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Matijević, M. (2015). Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054

Matijević, Manuela. "Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054

Matijević, Manuela. "Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054

Matijević, M. (2015). 'Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054

Matijević M. Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054

M. Matijević, "Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054