graduate thesis
Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova

Murat, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Murat, A. (2024). Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat, Ana. "Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat, Ana. "Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat, A. (2024). 'Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat A. Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

A. Murat, "Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Please login to the repository to save this object to your list.