University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Matković, A. (2024). Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420
Matković, Anita. "Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420
Matković, Anita. "Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420
Matković, A. (2024). 'Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 12 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420
Matković A. Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420
A. Matković, "Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420