University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Aranza, M. (2024). Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685
Aranza, Margarita. "Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685
Aranza, Margarita. "Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685
Aranza, M. (2024). 'Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685
Aranza M. Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685
M. Aranza, "Uloga materijalne kulturne baštine u upravljanju markom grada Splita kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:858685