University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Trogrlić, T. (2024). Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568
Trogrlić, Tea. "Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568
Trogrlić, Tea. "Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568
Trogrlić, T. (2024). 'Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568
Trogrlić T. Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568
T. Trogrlić, "Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825568