master's thesis
Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji

Filipović, Marina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Filipović, M. (2024). Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

Filipović, Marina. "Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

Filipović, Marina. "Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

Filipović, M. (2024). 'Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

Filipović M. Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

M. Filipović, "Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

Please login to the repository to save this object to your list.