master's thesis
Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova

Bobanac, Marin
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Bobanac, M. (2024). Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734

Bobanac, Marin. "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734

Bobanac, Marin. "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734

Bobanac, M. (2024). 'Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734

Bobanac M. Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734

M. Bobanac, "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734

Please login to the repository to save this object to your list.