University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Bobanac, M. (2024). Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734
Bobanac, Marin. "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734
Bobanac, Marin. "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734
Bobanac, M. (2024). 'Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734
Bobanac M. Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734
M. Bobanac, "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734