University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Jelača, L. (2024). Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711
Jelača, Leona. "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711
Jelača, Leona. "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711
Jelača, L. (2024). 'Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711
Jelača L. Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711
L. Jelača, "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711