prikaz prve stranice dokumenta Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije
Embargo period 2026-09-30
graduate thesis
Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije

Jelača, Leona
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Jelača, L. (2024). Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711

Jelača, Leona. "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711

Jelača, Leona. "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711

Jelača, L. (2024). 'Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711

Jelača L. Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711

L. Jelača, "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711

Please login to the repository to save this object to your list.