University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Marić, D. (2024). Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239
Marić, Dario. "Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239
Marić, Dario. "Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239
Marić, D. (2024). 'Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239
Marić D. Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239
D. Marić, "Istraživanje značaja proširene i virtualne stvarnosti u oblikovanju korisničkog iskustva u industriji videoigara", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:229239