University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Sakić, L. (2024). Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422
Sakić, Lucija. "Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422
Sakić, Lucija. "Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422
Sakić, L. (2024). 'Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422
Sakić L. Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422
L. Sakić, "Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422