prikaz prve stranice dokumenta Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima

Pejić Dragović, Bruna
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Pejić Dragović, B. (2024). Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598

Pejić Dragović, Bruna. "Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598

Pejić Dragović, Bruna. "Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598

Pejić Dragović, B. (2024). 'Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598

Pejić Dragović B. Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598

B. Pejić Dragović, "Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598

Please login to the repository to save this object to your list.