University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Horvat, N. (2024). Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567
Horvat, Nives. "Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567
Horvat, Nives. "Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567
Horvat, N. (2024). 'Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567
Horvat N. Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567
N. Horvat, "Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:237567