University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Borovac, L. (2024). Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059
Borovac, Lana. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059
Borovac, Lana. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059
Borovac, L. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059
Borovac L. Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059
L. Borovac, "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059