University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Opačak, M. (2024). Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175
Opačak, Matea. "Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175
Opačak, Matea. "Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175
Opačak, M. (2024). 'Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175
Opačak M. Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175
M. Opačak, "Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:134175