University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Zidarić, I. (2024). Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902
Zidarić, Ines. "Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902
Zidarić, Ines. "Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902
Zidarić, I. (2024). 'Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 11 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902
Zidarić I. Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902
I. Zidarić, "Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:027902