master's thesis
Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu
empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu

Mavračić, Maja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Mavračić, M. (2024). Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318

Mavračić, Maja. "Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318

Mavračić, Maja. "Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318

Mavračić, M. (2024). 'Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318

Mavračić M. Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318

M. Mavračić, "Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318

Please login to the repository to save this object to your list.