University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Vranjić, M. (2024). Cjenovna osjetljivost kupaca i važnost imidža zemlje porijekla u namjeri kupnje osobnih automobila (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974972
Vranjić, Martina. "Cjenovna osjetljivost kupaca i važnost imidža zemlje porijekla u namjeri kupnje osobnih automobila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974972
Vranjić, Martina. "Cjenovna osjetljivost kupaca i važnost imidža zemlje porijekla u namjeri kupnje osobnih automobila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974972
Vranjić, M. (2024). 'Cjenovna osjetljivost kupaca i važnost imidža zemlje porijekla u namjeri kupnje osobnih automobila', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974972
Vranjić M. Cjenovna osjetljivost kupaca i važnost imidža zemlje porijekla u namjeri kupnje osobnih automobila [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 February 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974972
M. Vranjić, "Cjenovna osjetljivost kupaca i važnost imidža zemlje porijekla u namjeri kupnje osobnih automobila", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974972