University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Olujić, F. (2024). Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453
Olujić, Franko. "Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453
Olujić, Franko. "Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453
Olujić, F. (2024). 'Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453
Olujić F. Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453
F. Olujić, "Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682453