master's thesis
Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama

Buzov, Eugen
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Buzov, E. (2024). Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072

Buzov, Eugen. "Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072

Buzov, Eugen. "Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072

Buzov, E. (2024). 'Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072

Buzov E. Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072

E. Buzov, "Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:608072

Please login to the repository to save this object to your list.