prikaz prve stranice dokumenta Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima

Duvnjak, Iva
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Informatics

Cite this document

Duvnjak, I. (2024). Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324

Duvnjak, Iva. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324

Duvnjak, Iva. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324

Duvnjak, I. (2024). 'Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324

Duvnjak I. Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324

I. Duvnjak, "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim procesima", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:093324

Please login to the repository to save this object to your list.