University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Harambašić, S. (2024). Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264
Harambašić, Sven. "Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264
Harambašić, Sven. "Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264
Harambašić, S. (2024). 'Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264
Harambašić S. Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264
S. Harambašić, "Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264