University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Šarić, L. (2025). Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502
Šarić, Lara. "Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502
Šarić, Lara. "Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502
Šarić, L. (2025). 'Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502
Šarić L. Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2025 [cited 2025 April 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502
L. Šarić, "Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2025. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:833502