University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Šebalj, B. (2025). Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689
Šebalj, Barbara. "Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689
Šebalj, Barbara. "Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689
Šebalj, B. (2025). 'Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689
Šebalj B. Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2025 [cited 2025 March 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689
B. Šebalj, "Utjecaj percipirane inovativnosti poduzeća na atraktivnost poslodavca među generacijom z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2025. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:571689