University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Dorotić, T. (2015). Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244
Dorotić, Tomislav. "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244
Dorotić, Tomislav. "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244
Dorotić, T. (2015). 'Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244
Dorotić T. Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244
T. Dorotić, "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244