prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda

Galić, Anamarija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Galić, A. (2015). Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić, Anamarija. "Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić, Anamarija. "Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić, A. (2015). 'Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić A. Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

A. Galić, "Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Islandora Bookmark - Please login to use this feature