prikaz prve stranice dokumenta Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije

Bagarić Šalamon, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Bagarić Šalamon, A. (2016). Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, Ana. "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, Ana. "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, A. (2016). 'Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon A. Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 October 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

A. Bagarić Šalamon, "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Islandora Bookmark - Please login to use this feature