professional thesis
Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije

Ana Bagarić Šalamon (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Bagarić Šalamon, A. (2016). Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, Ana. "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, Ana. "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon, A. (2016). 'Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

Bagarić Šalamon A. Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040

A. Bagarić Šalamon, "Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:101040