prikaz prve stranice dokumenta Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH

Čalić, Josipa
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Čalić, J. (2015). Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810

Čalić, Josipa. "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810

Čalić, Josipa. "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810

Čalić, J. (2015). 'Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810

Čalić J. Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 October 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810

J. Čalić, "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810

Islandora Bookmark - Please login to use this feature