University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Čalić, J. (2015). Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810
Čalić, Josipa. "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810
Čalić, Josipa. "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810
Čalić, J. (2015). 'Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810
Čalić J. Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2025 February 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810
J. Čalić, "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810