master's thesis
Representation of digital media in marketing communication of SME in Republic of Croatia

Josipa Čalić (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Čalić, J. (2015). Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810

Čalić, Josipa. "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810

Čalić, Josipa. "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810

Čalić, J. (2015). 'Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810

Čalić J. Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810

J. Čalić, "Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:709810