Skip to main content
Home
About repository
Contact
EN
HR
REPEFZG
Digital Repository - Faculty of Economcs & Business Zagreb
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
All documents
Advanced search
Upload
Search Term
Access restricted to students and staff of home institution
Request a copy
of the document
 
master's thesis
38
2
The use of business simulation model as a learning method in education
Mateja Kosec (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this item:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:864312
Metadata
Title
Primjena modela poslovnih simulacija kao metode učenja u obrazovanju
Author
Mateja Kosec
Mentor(s)
Božidar Jaković
(thesis advisor)
Abstract
U ovome radu prikazana je primjena modela poslovnih simulacija kao metode učenja u obrazovanju. Napravljeno je istraživanje putem online ankete u kojoj je sudjelovao 201 ispitanik odnosno 67.5% žena i 32.5% muškaraca. Najveći broj ispitanika koji je sudjelovao u istraživanju je s područja društvenih znanosti i to 85.1%. Istraživale su se navike ispitanika, zatim koristi koje su stekli tijekom njihovog obrazovanja te naravno, poslovne simulacije odnosno jesu li se susreli s njima te kakav je interes da se one uvedu u nastavni program. Na temelju provedenog istraživanja dolazimo do zaključka kako bi poslovne simulacije bile itekako korisne u obrazovanju učenika i studenata te da kod istih postoji zainteresiranost za samu aplikaciju. Većina anketiranih ispitanika upoznata je s pojmom poslovnih simulacija, ali nije sigurna što one podrazumijevaju. Jedan od pokazatelja potrebe za aplikacijom poslovnih simulacija u istraživanja je taj da većina ispitanika tijekom svog obrazovanja nije koristila poslovne simulacije što govori da na tržištu u Hrvatskoj ne postoji neka druga aplikacija poslovnih simulacija te bi ju svakako bilo potrebno uvesti. Većina ispitanika nije mogla procijeniti korisnost poslovnih simulacija u njihovom obrazovanju, vrlo vjerojatno iz razloga jer ih nisu bili u mogućnosti koristiti, a 23.08% ispitanika smatra da su im poslovne simulacije koristile u obrazovanju. Za odabir poslovnih simulacija kao izbornog predmeta odlučila se velika većina ispitanika što je vrlo dobar pokazatelj o interesu za poslovne simulacije. Većina ispitanika smatra kako bi poslovne simulacije vrlo vjerojatno ubrzale i poboljšale proces učenja. Za igranje poslovnih simulacija na mobilnom uređaju, ispitanici su najčešće dali odgovor „možda“i to što znači da bi se za aplikaciju poslovnih simulacija trebao napraviti dobar marketinški plan promocije kako bi se korisnike upoznalo s koristima aplikacije. Ukoliko aplikacija ne bi bila besplatna većina ispitanika je ne bi koristila što znači da bi za sve ona trebala biti dostupna odnosno besplatna barem u početku lansiranja aplikacije.
Parallel title (English)
The use of business simulation model as a learning method in education
Committee Members
Ivan Strugar
(committee chairperson)
Mirjana Pejić Bach
(committee member)
Granter
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Place
Zagreb
State
Croatia
Scientific field, discipline, subdiscipline
SOCIAL SCIENCES
Economics
Business Informatics
Study programme type
university
Study level
graduate
Study programme
Business Economics
Academic title abbreviation
mag. oec.
Genre
master's thesis
Language
Croatian
Defense date
2015-09-28
Parallel keywords (Croatian)
poslovna simulacija
poslovni model
metoda učenja
obrazovanje
elektroničko poslovanje
mobilne tehnologije
Resource type
text
Access condition
Access restricted to students and staff of home institution
Terms of use
Note
Sažetak preuzet iz zaključka rada. Ključne riječi dodijelio knjižničar.
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:864312
Committer
Silvana Brozović