prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji

Starić, Barbara
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Starić, B. (2015). Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

Starić, Barbara. "Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

Starić, Barbara. "Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

Starić, B. (2015). 'Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

Starić B. Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

B. Starić, "Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828

Islandora Bookmark - Please login to use this feature