master's thesis
Attitudes and purchasing behavior of young organic food consumers

Helena Hrnjak (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Hrnjak, H. (2015). Stavovi i ponašanje mladih potrošača kao kupaca ekoloških prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301633

Hrnjak, Helena. "Stavovi i ponašanje mladih potrošača kao kupaca ekoloških prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301633

Hrnjak, Helena. "Stavovi i ponašanje mladih potrošača kao kupaca ekoloških prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301633

Hrnjak, H. (2015). 'Stavovi i ponašanje mladih potrošača kao kupaca ekoloških prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301633

Hrnjak H. Stavovi i ponašanje mladih potrošača kao kupaca ekoloških prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301633

H. Hrnjak, "Stavovi i ponašanje mladih potrošača kao kupaca ekoloških prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301633