master's thesis
The brand of Međugorje as the destination of religious tourism

Gabrijela Primorac (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Primorac, G. (2015). Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, G. (2015). 'Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac G. Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 July 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

G. Primorac, "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886