prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža

Ugljarević, Matea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Ugljarević, M. (2015). Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:422910

Ugljarević, Matea. "Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:422910

Ugljarević, Matea. "Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:422910

Ugljarević, M. (2015). 'Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:422910

Ugljarević M. Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:422910

M. Ugljarević, "Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:422910

Islandora Bookmark - Please login to use this feature