master's thesis
Factors affecting the wine purchase and consumption of Croatian consumers

Martina Orct (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Orct, M. (2015). Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468

Orct, Martina. "Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468

Orct, Martina. "Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468

Orct, M. (2015). 'Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468

Orct M. Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468

M. Orct, "Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468