University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Orct, M. (2015). Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468
Orct, Martina. "Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468
Orct, Martina. "Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468
Orct, M. (2015). 'Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468
Orct M. Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468
M. Orct, "Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070468