prikaz prve stranice dokumenta Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture

Kajkić, Marijana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kajkić, M. (2015). Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370263

Kajkić, Marijana. "Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370263

Kajkić, Marijana. "Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370263

Kajkić, M. (2015). 'Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370263

Kajkić M. Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370263

M. Kajkić, "Povezanost marketinške strategije i organizacijske strukture", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370263

Islandora Bookmark - Please login to use this feature