prikaz prve stranice dokumenta Razlike u stupnju financijske pismenosti među studentima društvenih i humanističkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Razlike u stupnju financijske pismenosti među studentima društvenih i humanističkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Šoštarić, Antonio
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Šoštarić, A. (2016). Razlike u stupnju financijske pismenosti među studentima društvenih i humanističkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:746710

Šoštarić, Antonio. "Razlike u stupnju financijske pismenosti među studentima društvenih i humanističkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:746710

Šoštarić, Antonio. "Razlike u stupnju financijske pismenosti među studentima društvenih i humanističkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:746710

Šoštarić, A. (2016). 'Razlike u stupnju financijske pismenosti među studentima društvenih i humanističkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 31 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:746710

Šoštarić A. Razlike u stupnju financijske pismenosti među studentima društvenih i humanističkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 October 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:746710

A. Šoštarić, "Razlike u stupnju financijske pismenosti među studentima društvenih i humanističkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:746710

Islandora Bookmark - Please login to use this feature