master's thesis
Use of social media by non-profit organisations in crisis situations

Tamara Marjanović (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Marjanović, T. (2016). Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533815

Marjanović, Tamara. "Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533815

Marjanović, Tamara. "Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533815

Marjanović, T. (2016). 'Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533815

Marjanović T. Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 July 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533815

T. Marjanović, "Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533815