doctoral thesis
The influence of the pricing strategies in hotel industry on the value chain and performance of tourist destinations

Branko Bogunović (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Bogunović, B. (2016). Utjecaj strategija cijena u hotelijerstvu na lanac vrijednosti i uspješnost turističkih destinacija (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846939

Bogunović, Branko. "Utjecaj strategija cijena u hotelijerstvu na lanac vrijednosti i uspješnost turističkih destinacija." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846939

Bogunović, Branko. "Utjecaj strategija cijena u hotelijerstvu na lanac vrijednosti i uspješnost turističkih destinacija." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846939

Bogunović, B. (2016). 'Utjecaj strategija cijena u hotelijerstvu na lanac vrijednosti i uspješnost turističkih destinacija', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846939

Bogunović B. Utjecaj strategija cijena u hotelijerstvu na lanac vrijednosti i uspješnost turističkih destinacija [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 July 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846939

B. Bogunović, "Utjecaj strategija cijena u hotelijerstvu na lanac vrijednosti i uspješnost turističkih destinacija", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846939