master's thesis
The effect of employee's emotional intelligence on customer loyalty

Ivan Zečić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Zečić, I. (2016). Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić, Ivan. "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić, Ivan. "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić, I. (2016). 'Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

Zečić I. Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107

I. Zečić, "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107