master's thesis
Influence of company characteristics on the percived image of desireable employer

Zrinka Raguž (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Raguž, Z. (2015). Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Zrinka. "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Zrinka. "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Z. (2015). 'Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž Z. Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Z. Raguž, "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045