prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca

Raguž, Zrinka
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Raguž, Z. (2015). Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Zrinka. "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Zrinka. "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Z. (2015). 'Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž Z. Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Z. Raguž, "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Please login to the repository to save this object to your list.