master's thesis
Customer relationship management in the case of the company Posao.hr

Nina Pocrnja (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Pocrnja, N. (2016). Sustav upravljanja odnosima s kupcima na primjeru poduzeća Posao.hr (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:466823

Pocrnja, Nina. "Sustav upravljanja odnosima s kupcima na primjeru poduzeća Posao.hr." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:466823

Pocrnja, Nina. "Sustav upravljanja odnosima s kupcima na primjeru poduzeća Posao.hr." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:466823

Pocrnja, N. (2016). 'Sustav upravljanja odnosima s kupcima na primjeru poduzeća Posao.hr', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:466823

Pocrnja N. Sustav upravljanja odnosima s kupcima na primjeru poduzeća Posao.hr [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:466823

N. Pocrnja, "Sustav upravljanja odnosima s kupcima na primjeru poduzeća Posao.hr", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:466823