prikaz prve stranice dokumenta Komparativna analiza izvješća o radu vrhovnih revizijskih institucija - slučaj Republike Hrvatske i Velike Britanije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Komparativna analiza izvješća o radu vrhovnih revizijskih institucija - slučaj Republike Hrvatske i Velike Britanije

Bartolec, Sandra
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Bartolec, S. (2015). Komparativna analiza izvješća o radu vrhovnih revizijskih institucija - slučaj Republike Hrvatske i Velike Britanije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184172

Bartolec, Sandra. "Komparativna analiza izvješća o radu vrhovnih revizijskih institucija - slučaj Republike Hrvatske i Velike Britanije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184172

Bartolec, Sandra. "Komparativna analiza izvješća o radu vrhovnih revizijskih institucija - slučaj Republike Hrvatske i Velike Britanije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184172

Bartolec, S. (2015). 'Komparativna analiza izvješća o radu vrhovnih revizijskih institucija - slučaj Republike Hrvatske i Velike Britanije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184172

Bartolec S. Komparativna analiza izvješća o radu vrhovnih revizijskih institucija - slučaj Republike Hrvatske i Velike Britanije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184172

S. Bartolec, "Komparativna analiza izvješća o radu vrhovnih revizijskih institucija - slučaj Republike Hrvatske i Velike Britanije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184172

Islandora Bookmark - Please login to use this feature