master's thesis
Analysis of prominence of placed brand in content and attitude towards the content on the attitide of consumers toward communicated brand

Ana Krstić (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Krstić, A. (2015). Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880

Krstić, Ana. "Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880

Krstić, Ana. "Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880

Krstić, A. (2015). 'Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880

Krstić A. Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880

A. Krstić, "Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:119880