prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće

Balaško, Matea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Balaško, M. (2015). Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393

Balaško, Matea. "Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393

Balaško, Matea. "Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393

Balaško, M. (2015). 'Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393

Balaško M. Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393

M. Balaško, "Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393

Islandora Bookmark - Please login to use this feature