master's thesis
Consumer buying behaviour related to natural cosmetic products in specialized stores

Audrey Sanja Kujundžić (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Kujundžić, A. S. (2015). Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221

Kujundžić, Audrey Sanja. "Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221

Kujundžić, Audrey Sanja. "Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221

Kujundžić, A. S. (2015). 'Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221

Kujundžić AS. Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221

A. S. Kujundžić, "Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221